zondag 21 augustus 2011

2 kaarten gelift

Met onderstaande kaarten wil ik meedoen met de "lifchallenge" van Nadine en Cornelie

Dit is de kaart die gelift wordt:





En dit zijn de kaarten die ik ervan gemaakt heb. Het was nog best lastig om de kaart eenvoudig te houden, maar ik vond het zo leuk dat ik 2 kaarten gemaakt heb.


Bij de roze kaart heb ik 3 geponste vlinders gebruikt met daarop een kleinere geponste vlinder. Met ijzerdraad en 2 kralen de vlinder verder afgewerkt. Eronder een rand geembosd met embossing border met de cuttlebug, deze bewerkt met roze inkt.

Op de blauwe kaart heb ik 3 clearstempels gebruikt van kars. Eronder een lintje met een knoop. De knoop gemaakt door middel van joy crafts snijmal en de cuttlebug. Eronder een rand geembosd met embossing border met de cuttlebug.

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaarten!!

Leuk dat je weer kwam kijken!

Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. Ja, eenvoudige kaarten zijn soms best moeilijk he, maar ze zijn leuk!De vlinders met de pins zijn top!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaartjes, Judith! Helemaal top en ja, je maakt er zo meer... Cornelie en ik waren ook een beetje in de ban ervan ;)!

    Leuk dat je meedoet aan onze challenge en tot de volgende keer!?

    Groetjes,

    Cornelie en Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je je hebt laten inspireren door de challenge. Ik vind de sprietjes van de vlinders leuk bedacht!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!