zondag 28 augustus 2011

Dutch Card Lovers Challenge 105

Met onderstaand kaartje wil ik meedoen met de challenge van Dutch Card Lovers.

Het is deze week een sketch:


http://1.bp.blogspot.com/-7DH1_GaRNCY/Tjbc8I_VPTI/AAAAAAAAD4w/vwTrm_8s4E0/s1600/Challenge+DCL+105.jpg 


 En dit is wat ik ervan gemaakt heb:


















Het idee om desingpapier te embossen kwam ik tegen op het blog van StampingMathilde
Ik heb 12 vierkantjes van 2,5 bij 2,5 cm. gesneden van restjes designpapier die ik geembosd heb met embossingfolder venus van craft concepts. Dit op wit papier geplakt. Het roze papier bewerkt met embossingfolder van Sizzix en dit allemaal op een bruine kaart geplakt.
De vlinderpons is van Martha Stewart. De vlinder 3 keer uitgeponst en dit met een touwtje als lijfje aan elkaar vastgemaakt. Dit zag ik bij Magriet en vond ik zo leuk dat ik het ook eens geprobeerd heb. De kaart verder afgewerkt met een tekststempel.

Leuk dat je weer kwam kijken!!

Groetjes Judith

7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Het vlindertje afgewerkt met zo'n touwtje vind ik een leuk idee, moet ik onthouden!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk met al die verschillende papiertjes. Mooi die embossingachtergrond!
    groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo veel verschillende papiertjes en toch een geheel. Mooi kaartje. Ja, die vlinder is super, ik heb deze pons ook sinds kort, leuk!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan en dat idee van dat lijfje van die vlinder vindt ik geweldig! Ziet er heel gaaf uit. :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie fleurige uitwerking van de sketch Mooi gedaan
    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan. prachtig kaartje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo'n mooi kaartje, leuk zo met die vlinder!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!