zondag 28 augustus 2011

Verjaardagskaart

Deze kaart heb ik naar Sanne gestuurd, ze heeft het kaartje ondertussen ontvangen. Zij is 31 augustus jarig en heeft een verjaardagscandy.
Je kan nog tot en met 31 augustus meedoen en haar een kaartje sturen.


Ook bij dit kaartje weer designpapier gebruikt van de trekpleister.
De bloem heb ik gemaakt door een aantal bloemen  uit te stansen uit koffiefilters en op elkaar vast te maken door middel van een eylet. Dit gesprayd met water en glimmermist en gedroogd met de heat tool.

Leuk dat je weer kwam kijken!!

Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. Die papiertjes heb ik ook nog liggen...
    Mooie bloem!!! Sanne zal het moeilijk krijgen om een winnende kaart te kiezen. Deze maakt ook grote kans, succes!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart JUdith, mooie kleuren en mooi afgewerkt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,


    ik bekijk voor 't eerst je blog en vind dat je wel toffe kaarten maakt, zowat een beetje mijn stijl, eenvoudig, simpel en toch veelzeggend.
    groetjes
    Els Van Herck
    http /:creatiels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!