dinsdag 16 augustus 2011

Vlinder kaarten

Vandaag gezellig samen met mijn zusje creatief aan de slag geweest. Ik heb een aantal kaartjes gemaakt waaronder deze 2.

Een paars/roze kaartje. Echt mijn kleuren!!


Design papier en bloemetje is van de trekpleister.


En een kaartje met de kleuren geel en oranje. Is niet echt mijn kleur. Maar nu het kaartje af is vind ik kleurencombinatie toch wel leuk zo.


Ook voor dit kaartje heb ik het design papier en bloemetje gebruikt van de trekpleister.

Bij beide kaartjes heb ik de Creatables vlinder van Marianne design gebruikt.

Groetjes Judith

2 opmerkingen:

  1. Erg moooe kaartjes! Door de kleuren toch heel anders qua uitstraling!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, naamgenote,
    Ik ben helemaal dol op vlinders (-: Deze heb ik ook, evenals het papier. Geel en oranje vind ik ook een moeilijke combi. Het was een tijdje geleden dan ook een uitdaging voor mij om met dat papier aan de slag te gaan.
    Jouw uitwerking is vrolijk, leuk gemaakt.
    Fijn weekend,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!