maandag 12 september 2011

Beterschap

Mijn zusje is van haar paard gevallen 2 weken terug en heeft haar sleutelbeen gebroken. Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt. Ook om haar sterkte te wensen want vandaag moest ze alsnog geopereerd worden.

  
Het waren allemaal restjes papier waar ik dit kaartje mee heb gemaakt.
De paardenstempel heb ik gestempeld met stempelstiften. Met bruin en zwart. Dat kost even tijd. Maar is wel erg leuk om mee te werken. Randpons van Martha Stewart gebruikt. En een paardenpons gebruikt.

Leuk dat je weer kwam kijken!

Groetjes Judith

1 opmerking:

  1. Heel toepasselijk, je mooie kaart! Hoop dat ze snel weer genezen is!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!