vrijdag 9 september 2011

Geboortekaartje

Bedankt voor jullie leuke reactie op mijn vorige kaarten!!

Dat is even geleden dat ik een bericht geplaatst heb. Maar weer terug van een heerlijke vakantie in zeeland hier weer een bericht.

Weer een geboortekaartje voor een meisje.


Koetie stempel ingekleurd met derwentpotloden. Randpons en hoekpons van Martha Stewart gebruikt. 3 kleuren cardstock gescheurd en over elkaar opgeplakt. 4 kleine stempeltjes geembosd met clear embossing poeder. En de kaart afgemaakt met 3 knopen.

Leuk dat je weer kwam kijken!!

Ik ga nu snel weer een blogrondje maken en bij jullie blogs kijken.

Groetjes Judith

1 opmerking:

  1. Wat lief. Dat koetje heb ik ook een keer geleend bij mijn vriendin Dora (dora-knutselhoekje.blogspot.com) En die randpons vind ik ook zo leuk. Heb je al een bestemming voor deze kaart?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!