woensdag 14 september 2011

Lift challenge 2

Met dit kaartje wil ik meedoen met de lift challenge van Nadine en Cornelie

Dit is de liftkaart





En dit is mijn uitwerking




   




Bij Elke ben ik in mijn vakantie geweest, wat een mooie winkel en wat een keus....ik heb een duidelijke uitleg van haar gekregen over het gebruik van de stempelstiften, echt super! Ik heb daar ik een aantal mooie stempels en een paar stempelstiften gekocht. Dit is een van de stempels die ik gekocht heb. Voor deze stempelafdruk heb ik stempelstiften gebruikt.
Bruin met roze kleuren gebruikt. Een knoopje erbij gedaan. 2 hoeken afgerond.
De kleuren komen helaas niet helemaal goed uit op de foto.


Leuk dat je weer kwam kijken!!

Groetjes Judith

8 opmerkingen:

  1. Een heel mooie stempel. Die zag ik toevallig vorige zaterdag ook liggen bij ELke. Maar ik moest keuzes maken, als ik je mooie kaartje zie krijg ik spijt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm prachtig! Een heel ander kleurenpalet en toch gebaseerd op het voorbeeld, geweldig gedaan. Leuk dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gek, vanmorgen al een berichtje geplaatst, zie dat ie nu er niet in staat. Ga het nog een keer proberen!
    Ontzettend leuk dat je met onze challenge meedoet! Heel erg mooi gedaan met je stempelstiften!
    Mooie uitwerking!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zeg! Erg leuk dat je dit met stempelstiften voor mekaar kunt krijgen! Mooie compositie heb je gemaakt. De afgeronde hoeken vind ik ook mooi er bij.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaaf dit kaartje! Hoop dat ik snel eens in de gelegheid ben om naar Antwerpen te gaan.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi uitwerking, was even benieuwd hoe de andere kandidaten het gemaakt hebben, ik heb namelijk mijn bijdrage ook ingestuurd en vindt hem van mezelf ook geslaagd. Erg leuk om de verschillende creaties te zien.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!