zaterdag 10 september 2011

Onderstaande kaarten tijdens mijn vakantie gemaakt. Ik had mijn hobby spullen  meegenomen.

Omdat ik keuzes moest maken wat ik mee zou nemen had ik geen rood papier mee en dat wou ik eigenlijk bij deze kaarten wel gebruiken.

Het moesten 2 stoere verjaardagskaarten worden voor een 9 jarige jongen.

Hier het 1ste kaartje


i.pv. rood papier, rode stempelinkt gebruikt. De stempelafdruk ingekleurd met copic markers. Deze geleend van een vriendin. Voor het eerst dat ik hiermee een stempelafdruk  heb ingekleurd, wat nog best lastig was.


Hier het 2de kaartje


Ik had een ster stempel mee en deze gebruikt bij dit kaartje, ook bij dit kaartje rode stempelinkt gebruikt. Randpons van Martha stewart gebruikt. Een heel ander kaartje dan de 1ste maar dat was ook de bedoeling.

Ik heb nog vel meer kaartje gemaakt die ik binnenkort wel op mijn blog zal plaatsen.

Leuk dat je weer kwam kijken!!

Groetjes Judith

2 opmerkingen:

  1. Het klinkt als of je (lekker) druk bent geweest in de vakantie.
    Sterren behoren tot mijn favorieten. Leuk, die verschillende maten.
    Knap vind ik ook hoe je deze stoere kerel hebt ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je gelukt hoor! Ze zijn lekker stoer geworden en ook de kleuren vind ik mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!