donderdag 29 september 2011

Stempelkaart

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Jose. Ze heeft een Candy. Tot 30 september kun je een kaartje naar haar sturen, de gekregen kaartjes hangt ze straks in haar nieuwe woning op in haar hobbykamer. Ze heeft mijn kaartje vandaag ontvangen. Net op tijd dus.


Ik heb stempels gebruikt van Different Colors. De bloemenstempel met versamark inkt en paarse embossingpoeder geembosd. Een randpons gebuikt. Een rand gescheurd en deze met paarse inkt bewerkt.


En dit is de binnenkant van de kaart.

Leuk dat je weer kwam kijken.

Groetjes Judith

2 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan en super met die randpons! Ook de kleurtjes spreken me aan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hij is heel mooi Judith! Ik vind de stempel prachtig en de kleurencombi mooi uitgezocht. Leuk de gescheurde rand en de knoopjes aan de binnenkant. DANK je wel Judith!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!