vrijdag 23 september 2011

Verjaardagskaart

Zo dat is even geleden dat ik wat geplaatst heb. Heb het erg druk gehad met werk en de studie die ik ernaast volg.

Ik zie dat ik er nieuwe volgers bij heb. Leuk!! Welkom op mijn blog.

Ook wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaarten!


Dit kaartje heb ik een tijdje terug gemaakt.



Papier bewerkt met glimmermist. Bloemen randpons en vlinderpons van Martha Stewart gebruikt. Daarnaast nog 2 andere randponsen gebruikt. Kaart afgemaakt met een stempel en tekststempel.



Leuk dat je weer kwam kijken!!

Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. Mooi met de glimmermist en ook een heel tof modelletje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw wat een prachtige kaart! Die vlinderpons is ook mooi !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!