maandag 17 oktober 2011

CFY #29

Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenges van CFY

Ik heb er weer een kerstkaartje van gemaakt.


Dit is de sketch die monique gemaakt heeft:





En dit kaartje heb ik ermee gemaakt:


Weer de kerstboomstans gebruikt. Die vind ik zelf erg leuk om te gebruiken voor de kerstkaarten. Heb deze vorig jaar ook veel gebruikt. Maar hij blijft leuk. Er met een wattenstaafje VersaMark inkt op aangebracht en met bruine embossinpoeder geëmbosd.

Design papier dat ik gebruikt heb komt van de action. Ook de stempels komen van de action. Een kerstboompons gebruikt voor de kleine kerstboompjes. En het labeltje gemaakt van krimpfolie.

Eromheen een randje gemaakt met een witte fineliner.

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Leuk dat je weer kwam kijken!!

Groetjes Judith

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart!! Ik vind die twee boompjes op de plek van de kleine X erg origineel! Fijn dat je met ons meedoet, Judith!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit, een leuke vertaling van de schets! Leuk dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart, Judith. Grappig, die twee boompjes (-;
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig die twee kerstboompie's, leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het goed gevonden Judith! Mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie interpretatie van de sketch Judith!
    Heel mooie kerstkaart!
    Ik heb een linkje bij mijn post geplaatst ivm de rozen malletjes van mijn dochter. Ze koopt die op Etsy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je challenge overwinning. Ik vind het een prachtige kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, die 2 kleine kerstboompjes aan de linker kant zijn schattig! Leuke kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!