woensdag 26 oktober 2011

Condoleance kaart

Ik had gisteren een condoleance kaartje nodig . Ik had niet veel tijd ervoor. Ik moest in 45 min. wat bedenken en klaar hebben gisteren voordat het gepost moest worden.

Dit is het resultaat geworden. Een clean and simple kaartje.



De krans gestempeld met Versamark en geëmbosd met zilverkleurige embossingpoeder. De bloemen ingekleurd met een wit derwent potlood.






De tekst ook gestempeld met Versamark en geëmbosd met witte embossingpoeder.
De krans en tekststempel komen beide bij Elke vandaan.

Leuk dat je weer kwam kijken!!!

Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. Knap dat je dit snel kunt! Het is een mooie en stijlvolle kaart geworden, voor helaas een gelegenheid die nou eenmaal hoort bij de dingen van het leven.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Condelance kaarten maken is niet mijn hobby, maar je kaart is leuk geworden. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!