donderdag 27 oktober 2011

DCL Challenge # 113

Met dit kaartje wil ik meedoen met met de challenge  van DCL

Deze week gelukkig toch kans gezien om mee te doen met de challenge. Het is namelijk een schets waar je veel kanten mee op kan:


Ik heb er dit kaartje mee gemaakt:


De stempel die ik ook op bij dit kaartje gebruikt heb, heb ik nu op een andere manier verwerkt op deze kaart. De stempel weer afgedrukt met stempelstiften.


De rondjes zijn uitgestansd met een snijmal van Nellie Snellen.


De kaart onderaan bewerkt met een randpons en een libelle (ponsje van de action) uitgeponst en opgeplakt. De tekststempel is van Different en Colors en deze ook met de stempelstiften afgedrukt.


Leuk dat je weer kwam kijken!!


Groetjes Judith

7 opmerkingen:

  1. mooi en stijlvol kaartje! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals Margot al zegt heel mooi en stijlvol. leuk dat je de rondjes uitgesneden hebt. Geeft een heel leuk effect.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chique kaart! Leuk gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi stijlvol kaartje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi en stijlvol kaartje
    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitgevoerd, bedankt voor het meedeen met dcl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!