donderdag 6 oktober 2011

Dutch card lovers #110

Deze week allweer even tijd gehad om een kaartje te maken die mee kan doen met een challenge. Ik zag van de week de leuke sketch bij DCL




En dit kaartje heb ik aan de hand van de sketch gemaakt.




Ik heb de kaart vanavond gemaakt en de foto dus ook. Daarom helaas een slechte foto. Misschien dat ik morgen nog even een andere foto kan maken bij daglicht.


Weer papier van de trekpleister gebuikt. Een creatables (kerstboom) van Marianne Design en Nesting Dies. De kaart afgewerkt met een paar plakparels.


Leuk dat je weer kwam kijken!!


Groetjes Judith

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart geworden ,leuke kleurcombi

    bedankt voor je deelname aan dcl
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk papier heb je gebruikt voor je kaart. :))En die stans van de kerstboom vindt ik helemaal geweldig.Heel mooi gedaan.
    Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden, leuke stans achter die kerstboom en zeker een leuke kleurcombi. Dat streepje erachter is ook leuk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en leuk papier!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige uitwerking van de schets Judith!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!