zondag 9 oktober 2011

Challenge #111 DCL

Een herfstkaartje dit keer.

Ik ben er wel een week mee bezig geweest. Met steeds weer schuiven en wat anders bedenken is dit het resultaat geworden. Toch ben ik er niet helemaal tevreden over. De tekst had ik in het midden gestempeld, maar had eigenlijk wat hoger gemoeten.


Papier van de action gebruikt. Blaadjes komen bij de xenos vandaan. De egeltjes stans is van Joy crafts. Het labeltje met gefeliciteerd met krimpfolie gemaakt (de eerste keer dat ik dat gebuikt heb).

Met dit herfstkaartje wil  ik mee doen aan de challenge van DCL.

Leuk dat je weer kwam kijken!!


Groetjes Judith

9 opmerkingen:

  1. Ondanks dat je niet tevreden bent vindt ik hem heel leuk geworden. Maar ik herken dat ook hoor, dat geschuif en veranderen omdat het niet naar je zin is. ;) Ook ik heb er af en toe last van.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de egeltjes die je gebruikt hebt zo ontzettend leuk Judith!
    En ik herken het geschuif en getwijfel ook wel hoor! Ik heb er ook wel eens last van! Maar dit kaartje vind ik uiteindelijk toch goed gelukt hoor.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks al het schuiven (of moet ik zeggen; dankzij al het schuiven) is ie heel goed gelukt Judith! Wat zijn die egeltjes leuk...
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart anders erg geslaagd, Judith! wat superleuk met die egeltjes en de blaadjes!
    Maar dat schuiven ken ik ook... :)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart wel goed geslaagd! Heel leuke details heb je weten te gebruiken. Je mag best fier zijn op jezelf!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, ik kan ook eindeloos schuiven :)
    Ik vind je kaartje toch goed gelukt hoor! Prachtige egels en je eerste krimpfolie avontuur is al meteen een succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik vind 'm top, leuk die herfstblaadjes en wat een schattige egeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor echt een herfstkaart. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuke kaart met die egeltjes
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!