woensdag 19 oktober 2011

Lift Challenge #3

Een kaartje gemaakt die ik mee wil laten doen met de lift challenge.

Dit is de Liftkaart:


En dit is de kaart die ik gemaakt heb:


Alweer een kerstkaart....... Weer papier van de action gebruikt. Ook de tekststempel komt hier vandaan. Achtergrondpapier met embossingfolder door de cuttlebug gehaald. Een vogel stans gebruikt. Vond deze wel leuk bij het papier passen.
(Helaas komen de kleuren op de foto niet zo mooi uit)

Leuk dat je weer kwam kijken!!

Groetjes Judith

8 opmerkingen:

  1. Hallo Judith,
    Ik zag dat je gewonnen hebt met je kaartje bij CFY#29, gefeliciteerd!!!
    Je kaartje van vandaag ik ook weer leuk - wie weet (-:
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lift Judith! Leuk dat het vogeltje op het achtergrondpapier terugkomt. Het lijkt net of de vogel in de sneeuw voor een opkomende maan zit.
    Leuk dat je meedoet met de liftchallenge!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith!!
    Wat een leuke lift heb je gemaakt! Mooie kleuren, strak, en idd het vogeltje in combinatie met het papier is mooi!
    Leuk dat je weer met ons meedoet!
    Groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Judith! Ik vind de kleuren prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Een echte voltreffer!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleuren heb jij gebruikt zeg, en leuk papier, ik heb het ook liggen. Een geslaagde liftkaart en dat vogeltje is top!

    Leuk dat je weer meedoet en tot de volgende challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je lift is goed gelukt. Mooie kleurtjes ook!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje heb je gemaakt Judith.
    Erg leuk dat vogeltje met bijpassend papier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!