maandag 3 oktober 2011

Schets WCMD-2

Ik zie dat ik een volger erbij heb. Welkom Marjan!!

Op het nippertje kan ik nog meedoen met de de extra challenge op CFY deze sluit om 15.00 uur. Ik zag gisteren de beide kaarten schetsen en vond ze zo leuk dat toen ik gisteravond even wat tijd over had ik 2 kaartjes gemaakt heb.


Allebei vrij eenvoudig gehouden i.v.m. de tijd die ik ervoor had. Het zijn 2 kerstkaartjes geworden. In dit bericht zal ik het eerste kaartje plaatsen.



2 weken terug had ik kerstdesign papier gehaald bij de trekpleister. Dit heb ik gebruikt bij deze kaart. Het witte papier bewerkt met een embossingfolder van me to you.

Groetjes Judith

1 opmerking:

  1. Je maakt ook mooie dingen! :)
    Deze voor CF is ook weer een gaaf kaartje!
    Wat een leuke embossingfolder is dat trouwens.

    Groetjes,Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!