zondag 16 oktober 2011

Verjaardagskaart

Ik zie dat ik er twee volgers bij heb. Welkom Dithny en Sofie!!

Deze kaart afgelopen week gemaakt voor de verjaardag van mijn oma. Op het laatste moment nog een foto gemaakt in het donker vandaar dat de foto niet zo mooi is en er onderaan de foto wat schaduw te zien is.

Ik heb veel leuke reacties op de kaart gekregen.


Stempel van Hero Arts gebruikt, gestempeld en geëmbosd met zilverkleurige poeder. De achtergrond met een sponsje met groene inkt bewerkt. Rondom de stempel een iets donkerder kleur groen gebruikt. Tekststempel van Elke gebruikt.

Leuk dat je weer kwam kijken!!

Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. Ik kan het best geloven dat je veel positieve reacties kreeg want je kaart is prachtig Judith! Ik heb die stempel ook en hij is echt wel veelzijdig! Goede koop deed je hieraan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!