zaterdag 29 oktober 2011

Wiebelkaart

Ik zag op verschillende blogs de wiebelkaarten al voorbij komen daardoor geïnspireerd heb ik er ook een gemaakt. Er zullen er vast nog wel meer volgen :)


Het koste nog wel even tijd om de tekst in 2 verschillende kleuren te embossen met embossingpoeder maar het is uiteindelijk gelukt. Randpons komt van de voordeelboekhandel. De vlinder drie keer uitgeponst (martha steward) en met een touwtje het lijfje gemaakt. De tekststempel is van Elke. De kaart afgewerkt met 2 knoopjes (hartjes).

Leuk dat je weer kwam kijken!!

Groetjes Judith

4 opmerkingen:

  1. Ohh, gaaf zeg, die tekst op deze manier!! Ik vind je kaart heel mooi, beetje strak (waar ik van houd) en erg mooi van kleur. Leuke randpons!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die modelletjes zijn zo leuk! Je wist er een mooie uitvoering van te maken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt en een mooie kleurcombinatie. Mooi geheel. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart, mooie kleuren, leuk om te krijgen.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!