maandag 7 november 2011

CFY# 32

Alweer een wiebelkaart. Ik vind ze zo leuk om te maken. Dit keer een geboortekaartje.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de Challenge van CFY.

Het zijn deze keer hele andere kleuren geworden dan die ik anders gebruik voor een geboortekaartje. Meestal gebruik is daar geen zwart bij.



Het designpapier is van een blokje van de action. De ster uitgesneden door middel van een stans van docrafts (ook een van mijn gekochte spulletjes op de kreadoe). De grote ster door een embossingfolder gehaald Het labeltje met de tekst vastgezet door middel van 2 veiligheidsspeldjes en hier 2 kleine kraaltjes aan bevestigd. Die kraaltjes komen weer terug in de vlinder die ik 3 keer uitgeponst en op elkaar geplakt heb.

Leuk dat je weer kwam kijken!! Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Groetjes Judith

7 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk gedaan zeg, die wiebelkaartjes kun je voor alle gelegenheden gebruiken !!
    Leuk papier ook, zeker de nieuwste blokken ( heb ze ook alle 6).

    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk zo'n wiebelkaart! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!! Leuk deze kleuren en weer eens wat anders dan roze of blauw. Dat zwart kan er heel goed bij. En erg leuk dat je met CFY mee doet!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Judith !! Dat zwarte stoort absoluut niet hoor ! In het papier zit ook zwart, ik vind dit zo een hele mooie combi.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan en leuke kleuren die zeker kunnen voor een geboorte!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel erg leuk!! Ik hou ook ontzettend van dit model! Moet gauw zo'n grote cirkelstans zien te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en apart!

    Bedankt voor het meedoen aan de challenge,
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!