dinsdag 15 november 2011

CFY #33

Op de valreep nog een kaartje gemaakt voor de challenge van CFY.
Weer een kerstkaartje. Ik had wat anders in gedachten maar zoals het soms gaat word het dan toch heel wat anders.


Dit was de liftkaart

En dit is de kaart die ik gemaakt heb.

Een strakke kaart.Een embossingfolder van craf concepts gebruikt. De dennentakstempel is van Different Colors. Verder afgewerkt met lintjes en 2 knoopjes.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Leuk dat je weer kwam kijken!!!

Groetjes Judith


8 opmerkingen:

  1. Mooie stijlvolle kaart!! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lift is erg goed gelukt, Judith. Hartstikke mooi gedaan. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, mooie elegante kaart, dat zwart/grijs en dat lila is echt een super combi! Fijne avond, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en chique!! Prachtige kleurcombinatie en zooo leuk ook dat je weer meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is altijd een uitdaging om iets leuk te maken, maar het is je zeker en vast gelukt! Mooi dat zwart en paars samen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi strak, ik hou daar wel van! Dat dennetakje heb ik ook net gekocht,kon het niet laten liggen, zo mooi vind ik het!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem mooi, maar ik vind het persoonlijk wel een echte sterkte kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, mooi gemaakt en afgewerkt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!