dinsdag 29 november 2011

CFY #35

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers!!! Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben!!

Onderstaande kaart heb ik gemaakt n.a.v. het kleuren-palet van CFY

Het waren niet echt mijn kleuren ik hou er namelijk niet echt van om met rood en geel te werken. Maar ik heb het toch geprobeerd. Met dit als resultaat:


De kleuren komen niet echt heel mooi over op de foto. Ze zijn wat flets op de foto.

Verschillende kleuren papier gebruikt. Designpapier komt van de action. De vierkantjes met een embossingfolder door de cuttlebug gehaald. De bloemen uit gesneden met een snijmal van de boekenvoordeel. De kaart afgewerkt met een paar stras steentjes.

Dit is het kleuren-palet van CFY



Ik ben uiteindelijk toch wel tevreden met de kaart. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Judith

7 opmerkingen:

  1. Mooi al die kleurenblokjes! En dan de embossing erop, gaaf! Fijn dat je weer meedoet, Judith!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind je kaart goed gelukt hoor, leuk met al die kleine blokjes! Bedankt weer voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fleurige kaart Judith, mooi gemaakt hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou volgens mij is het je goed gelukt ! Mooi kaartje ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het best een vrolijk, leuk kaartje geworden! Leuk die embossing op die kleine vakjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!