zondag 20 november 2011

CFY kerstkaartenweekend 1

Dit weekend is het CFY kerstkaartenweekend 2011!!

Ze hadden 3 mooie schetsen gemaakt die we alle drie konden gebruiken voor een kerstkaart dit weekend. Het is mij helaas niet gelukt om ze alle drie te maken. Maar toch nog 2 gemaakt ondanks dat ik ook nog gewerkt heb weekend.

In dit bericht zal ik de eerste kaart plaatsen.

Dit was de schets:



En dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:


Hele andere kleuren gebruikt dan ik normaal gebruik. Maar toch ben ik wel tevreden met de kaart. Ik ben benieuwd wat jullie ervan  vinden.
Het papier dat ik gebruikt heb is van de action.

Bedankt voor jullie lieve reacties op de sterhanger!! En leuk dat je weer kwam kijken!!

Groetjes Judith

6 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook al zo leuk!

    Liefs
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is deze!! Wat een mooi papier. Dat vogeltje maakt het af!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou echt van rode kleuren, dus vind het zeker geslaagd :D Het contrast tussen het drukke op de kaart en niet drukke vind ik ook wel tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind em ontzettend mooi gemaakt. ERG mooi papier en zo leuk uitgewerkt die schets. Top!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!