zondag 20 november 2011

CFY kerstkaartenweekend 2

En met deze schets mijn andere kerstkaart van dit weekend gemaakt:



 
 
En dit is de gemaakte kaart:
Dit zijn meer mijn kleuren. Alleen ben ik toch niet helemaal tevreden over de kaart. Er mist nog iets.... Maar ik had echt geen tijd meer om er langer mee aan de slag te gaan.
Papier van de kruidvat van vorig jaar gebruikt. Kerstbal gestempeld en uit geponst en afgewerkt met een klein stras steentje. Randpons is van de boekenvoordeel. Kerstboom snijmal van Marianne design. Deze 2 keer uitgesneden en verhoogd opgeplakt.

Leuk dat je week kwam kijken!!

Groetjes Judith

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg leuk! Niets meer aan doen.

    Liefs
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is heel mooi, Judith!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze wel leuk hoor! Erg leuk dat je hebt meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!