vrijdag 18 november 2011

Challenge # 116

Ook deze kaart plaats ik nog op het laatste moment. Ik had hem al wel klaar van de week maar nog geen tijd gehad om te plaatsen. Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van DCL.

Het was deze keer een schets:


 
Ik heb er deze kaart meegemaakt, de kaart vrij simpel gehouden.


Verschillende soorten designpapier gebruikt van de Kruidvat van vorig jaar. En de vier verschillende designpapiertjes in het midden ook nog bewerkt met 4 verschillende embossingfolders.De tekststempel komt van de action.
Helaas komen de kleuren op de foto niet zo mooi uit.

Leuk dat je weer kwam kijken!!!

Groetjes Judith

5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan Judith echt een winterse sfeer. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitwerking van de schets Judith!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meer heeft de kaart ook niet nodig. Mooi in deze kleuren! Succes met de challenge
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij mag dan simpel zijn maar wel heel erg leuk. Leuk dat je ook geemossed hebt, geeft weer een leuk effect zo. ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, simpel is juist erg mooi vaak!
    Leuk die verschillende structuurtjes.

    Fijn weekend, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!