zondag 13 november 2011

kerstkaarten

Eindelijk weer een berichtje van mij.
Ik zit aan het eind van de studie en bezig met de laatste toetsen, wat veel tijd kost en daarnaast gewoon 40 uur werken. Aankomende dinsdag mijn laatste toets, het einde is in zicht..... Deze week af en toe even tijd gehad om wat te maken met onderste 2 kaarten als resultaat.


 Papier van de kruidvat-trekpleister gebruikt. Stersnijmal gebruikt en een rand pons van Martha Stewart.


Bovenstaande figuurtjes uit klei gehaald en bewerkt met stempels voor reliëf . Hiervoor heb ik DAS klei (zelf drogende klei) gebruikt.
Dit had ik een tijdje terug al gedaan en nu dan met een van de kerstboompjes een kaart gemaakt.


Bij dit kaartje een embossingfolder van My to you gebruikt en het designpapier is van de Kruidvat/trekpleister van vorig jaar. De kleine labeltjes had ik gekocht. (ik heb er nu zelf een pons voor aangeschaft) en met kleine letterstempels kerst  gestempeld. Het kerstboompje bewerkt met stempelinkt.

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Straks eindelijk weer tijd om op jullie blogs te kijken wat voor moois jullie allemaal gemaakt hebben. Dat heb ik wel gemist deze week.


Groetjes Judith

5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je lieve commentaar op m'n blog ;)

    Mooie kaartjes!! De randpons van Martha Stewart vind ik echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zeg die boompjes van klei, als ik het goed begrijp is vandaag je toets geweest. goed gegaan???? Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf! Die Das-klei dingetjes zijn erg leuk om op je kaartjes te gebruiken!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit !!
    Druk he fulltime werken en een studie ?! Heb er ook ervaring mee. Gelukkig is het eind in zicht en heb je straks weer meer vrije tijd.

    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!