woensdag 2 november 2011

Kreadoe

Vandaag naar de Kreadoebeurs geweest samen met mijn zusje. Dat was weer erg leuk. Weer veel leuke ideeën opgedaan en het nodige gekocht :)
Maar het was er wel erg druk, dus konden niet overal bij helaas.

Ik ben vanavond natuurlijk nog even aan de slag geweest met 2 van mijn nieuw gekochte stempels met dit als resultaat.

Een theelichthouder


Een papieren boterhamzakje met daarin een glazen potje.
De ster gestempeld met versamark en met embossingpoeder (zilver met goud gemengd) geëmbosd.


Omdat de tekst niet goed te zien is op de foto heb ik het stempeltje er maar even bij op de foto gezet. Beide stempels zijn van Different Colors. De ster ook nog een keer op paars papier gestempeld en uitgeknipt. In het midden een houten sterretje van de Xenos en een paars steentje in het midden.

Leuk dat je weer kwam kijken!!


Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. Erg mooi! En al meteen je nieuwe stempels uitgeprobeerd, leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempels, veel plezier met je spulletjes. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, zal mooi staan met een waxinelichtje! Mooie stempels ook. Goh, jij hebt het al achter de rug! Ik ga zondag pas.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!