zondag 18 december 2011

Kerstkaartjes

Het is alweer twee weken geleden de laatste keer dat ik een bericht geplaatst heb zie ik. Heb het behoorlijk druk gehad. Toch nog wel een paar kerstkaartjes gemaakt.

Allemaal met de kerstbal creatables van Marianne Design.

Een kerstkaart in het zwart/roze.


 Deze kaart in de kleur zwart/groen gemaakt (op de foto lijkt het haast geel)

Zwart/paars


 Zwart/blauw


 Zwart/grijs


De onderste kaart voor mijn moeder gemaakt, ze wilde graag zo'n kaart in de het zwart/grijs versturen. Ze had deze kaart in het zwart/groen gezien bij mij. Die had ik al een tijdje liggen.
Zelf vind ik naast de grijze de paarse erg mooi. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Het zijn niet de traditionele kerstkleuren die ik gebruikt heb.

Leuk dat je kwam kijken!! Ik hoop snel weer een kijkje op jullie blogs te kunnen nemen!
Groetjes Judith


6 opmerkingen:

  1. Leuke, mooie kaarten! Enig in al die verschillende kleurtjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal even mooi! De bovenste is wel favoriet, door de kleur. Kerstkaarten hoeven tegenwoordig helemaal niet meer in traditionele kleuren. Ze moeten enkel kerstgevoel opwekken en dat doen die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de paarse en de grijze ook het mooist, maar je rode kaart is ook super! Allemaal hoor, maar die tinten vind ik zelf het mooist.Ik maak ook niet vaak kaartjes in traditionele kleuren, op jouw kaartjes komt het feestelijke Kerstgevoel goed over.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze één voor één prachtig, mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor het volger worden van mijn blog.
    jij maakt ook erg leuke dingen.
    je kerstkaartje zijn ook mooi geworden,weer eens wat anders dan anders.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Judith ,mooie kaarten zeg! :) Waar koop jij zoal je materiaal? Ik koop meestal van de webshop Simon Says Stamp en in Kruidvat en Boekenvoordeel zijn ook soms wel toffe dingen!
    Groetjes
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!