zondag 4 december 2011

Theelichtjes

Ik had mee willen doen met de liftchallenge. Heb er wel twee kaartjes voor gemaakt maar niet geborduurd wat wel de bedoeling was, dus heb ze daarvoor niet geplaatst. De foto's zijn ook niet echt goed gelukt dus kon ze nu nog niet plaatsen. Die houden jullie nog tegoed.

Deze twee theelichtjes heb ik vorige week al gemaakt.



De lichtjes van de andere kant gezien:



Op deze foto is het labeltje (met 2 uit geponste en bestempelde  kerstballen)  dat er aanhangt beter te zien.


Een drukke week afgelopen week. Mijn laatste week van de opleiding. stage gesprek gehad en laatste cijfer terug gekregen. En.... Ik ben GESLAAGD, ben er heel erg blij mee. Even wat rustiger en hopelijk wat meer tijd om creatief aan de slag te gaan.

Leuk dat je weer kwam kijken!!! 


Groetjes Judith

6 opmerkingen:

  1. Hoera! Je bent geslaagd! Een dikke proficiat! Ook je theelichtjes vind ik mooi gedaan, echte sfeermakertjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel leuk geworden. Het staat vast super gezellig met het licht van kaarsjes erin.

    Geslaagd - Hoera - Gefeliciteerd!!!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lichtjes allebei! mooi in deze stijl, jouw stijl! Hopelijk doe je mee met de volgende Liftchallenge?
    En van harte gefeliciteerd met je slagen!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie theelichtjes!

    Gefeliciteerd met je diploma.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like your article posting this is really nice article and very informative blog i really like your article thanks for sharing it.....
    toronto limos

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!