vrijdag 30 december 2011

Zeepketting

Alweer een tijd geleden dat ik wat geplaatst heb. Ik ben momenteel naast het maken van kaarten druk bezig met home deco. Stempelen op kaarsen, theelichtjes, zeepkettingen enz....

Samen met Jacqueline  en nog twee andere dames hebben we besloten om een tuinfair te gaan houden met onze zelfgemaakte producten. Ik maak zoveel dat ik het thuis niet meer kwijt kan, een uit de hand gelopen hobby dus..... Dit allemaal vergt nogal wat voorbereiding en natuurlijk het maken van producten. Binnenkort zal ik hierover meer op mijn blog zetten.

Van deze zeepketting heb ik er laatst 2 gemaakt, een voor mijn schoonmoeder en haar schoonzus. Ze waren allebei jarig geweest.



 Een labeltje met de tekst Home eraan gemaakt.en een bloemetje erop, maakt het helemaal af.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Leuk dat je kwam kijken!! 

Ik zag dat ik er weer nieuwe volgers bij heb. Leuk! Welkom op mijn blog!!

Groetjes Judith

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n verkoop! Zou ik ook graag eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit Leuk Judith! Jij bent goed op dreef hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Judith, zeepkettingen heb ik al vaak weggeven aan een zuster die mijn schoonmoeder verzorgden als je jarig waren, maar dan kocht ik er eentje in de winkel. ik wens je een goede jaarwisseling toe. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Hoe werkt dat juist zo'n zeepketting? Want ik had er nog nooit van gehoord..

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!