zondag 22 januari 2012

Canvas

Bedank voor jullie lieve reacties op mijn collage.

Dat en omdat ik het zelf erg leuk ben gaan vinden heb ik weer een collage gemaakt van een nieuw product wat in mijn winkel komt.

Hier alvast een kijkje.....










Nieuwschirig geworden??


Dan zal ik jullie het resultaat ook laten zien






Zelf vind ik het erg mooi geworden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Daarnaast zag ik dat ik weer nieuwe volgers heb. Wat leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben!! Van harte welkom!!

Fijne avond!
Groetjes Judith



13 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi Judith, mooie spreuk ook.
    De vlinders op het canvas zijn zo vrolijk een beetje een voorjaarsgevoel.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Judith.Je moet het even onder de knie krijgen, maar ik vind het ook heel erg leuk om te doen. Ik maak ook wel voor de leukigheid collages, om te oefenen en kijken wat je allemaal kunt doen.
    Oefening baart kunst den ik dan maar.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, helemaal met de spreuk op het hart!

    Fijne avond,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het eigenlijk nog niet door dat jij een winkeltje had! Erg hé!!
    Wat je daar maakte, is écht prachtig! Een echte blikvanger!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!!! Ik ben helemaal jaloers, op je geweldige creatie en vooral je kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker erg mooi geworden!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als ik naar je mooie kunstwerk kijk zie ik de lente, heerlijk!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt hoor, even weer eens wat anders dan een ander. groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Judith (prachtige naam vind ik dat trouwens!),
    Wat heb je dit mooi gemaakt! echt een eyecatcher.
    Mag ik vragen hoe je die tekst op dat hart hebt gekregen? Of stond het er al op? Ik ben nl al een tijdje op zoek naar een witte stift of ander iets waarmee ik op materialen kan schrijven. Misschien weet jij dat?
    Nou, ik ga je blog in de gaten houden en ga je ook volgen.
    Misschien vind jij het leuk om mee te doen met mijn give-away? Kijk maar even.........groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Judith..Ik vind het erg mooi. en de tekst is zeker waar!!
    Lieve groetjes, elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Judith,

    Leuk dat je op mijn blog langs bent geweest, dus natuurlijk ook gelijk even bij jou komen neuzen! Wat maak je veel moois! Dit vind ik echt prachtig, zeg!! Erg mooi gedaan!!

    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!