maandag 16 januari 2012

collage

Met deze collage wil ik meedoen met de challenge van bizzy@home.

Alweer een tijdje geleden dat ik met een challenge mee gedaan heb. Maar nu toch even tijd gevonden.


Een collage gemaakt met detailfoto's van mijn gemaakte producten. Helaas lukte het mij niet om een grotere collage met meerdere foto's te maken.


Vandaar nog maar een collage met 3 foto's.
Hierbij detailfoto's van mijn gemaakte kaarten.

Tips via welk programma ik het beste collages kan maken zijn welkom!!

                                    Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige bericht!!

Leuk dat je weer kwam kijken!

13 opmerkingen:

  1. Het ziet er zeker héél mooi uit hoor meid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind ik dit geweldig!!! Wat heb je ook geweldige foto's gemaakt en gebruikt!!! Super!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi jUdith

    Leuk dat je even langskwam, kom dan ook even bij jouw kijken . Wat een leuke collage heb je gemaakt. Ook op kleur.

    Ook je vorige hartjes vond ik erg leuk.
    Wat betreft foto bewerken ik gebruik photoscape je kan het zo downloaden en gelijk gebruiksklaar. Wat gebruik jezelf?

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judith,
    Ik vind het al knap dat je ze zo bij elkaar krijgt! Dat lukt mij nog niet...nou ja...je moet er even voor zitten geloof ik maar dat komt vast nog wel eens.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag je collage, via via en was nieuwsgierig naar de rest van je blog.
    Vind het erg mooi.

    Zelf gebruik ik voor een collage, MediaOne,
    Best leuk om mee te werken.
    'k Word gelijk maar je volger.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie collages! Succes ook.
    In het gratis programma Picasa http://www.filehippo.com/download_picasa/
    kun je geweldige colleges maken in diverse modellen en met net zoveel foto's als je zelf wilt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog even...ik bedoelde ...Corel MediaOne.
    Groetjes Mieke'S...bedankt voor het volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Judith,
    Leuk dat je op mijn blog kwam.Van Harte Welkom!
    Ik ga jou ook volgen hoor!
    Ik kan zelf door een ernstige whiplas niet zoveel hobbyen, maar dat let mij niet om van jou creaties te gaan genieten.
    Voor collages maken gebruik ik Picasa. Je kunt het gratis downloaden. Als je googled op handleiding picasa krijg je een uitgebreide werkwijze, zowel voor beginners als voor gevorderden.

    Dan zeg ik maar tot blogziens en een lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie detail-foto's heb je gemaakt van je zelfgemaakte spulletjes! Ik zag dat je al heel veel tips hebt gekregen, dus vanaf nu zien we vast nog veel meer collages voorbij komen... (zelf gebruik ik trouwens Photoscape)

    Fijne zonnige dag! Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk dank voor je gezellige berichtje
    op m'n blog. Wat leuk dat je me bent gaan volgen.
    Je bent van harte welkom.
    Natuurlijk kom ik je hier een tegen bezoekje brngen
    en heb me ook aangemeld als voklger hoor.
    Ik ga beslist even 'n kijkje nemen in je webwinkel.
    Wens je een fijne dag,
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie detailfoto's, dat ziet er weer creatief uit. Leuk dat je meedoet aan de challenge. Ik gebruik ook photoscape voor collage's.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb jij prachtige detailfoto´s gemaakt mooi blog verder
    doeoiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!