woensdag 18 januari 2012

Gelukt!!

Bedankt voor jullie tips!!
Leuk dat ik zoveel tips kreeg, ik ben er mee aan de slag gegaan.

Met het programma PhotoScape heb ik uiteindelijk onderstaande fotocollages gemaakt.

Ik gebruik altijd zelf picnik om mijn foto's te bewerken.

Hier dan het resultaat:

Met het fototoestel mijn woonkamer door geweest....







Ik vind ze zelf wel goed gelukt, ben benieuwd wat jullie ervan vinden??

Ik zag dat ik er weer een paar volgers bij heb. Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben!! Van harte welkom!!

Groetjes Judith

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk je collages en als je zo bezig bent is het ook steeds leuker om te doen.
    Het is goed gelukt hoor!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Judith,

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn Blog en leuk dat je volgster bent geworden. Nu is het mijn beurt;-). Erg leuk blog heb je, eigenlijk heb je dezelfde interesses als ik, zowel crea's en kaarten als home deco, geweldig. Vind je collage prachtig, dit heb ik zelf nog nooit gedaan, werk zelf met Corel (PSP). Zal ook eens rondneuzen om zoiets te maken.

    Groetjes en tot gauw weer,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net de foto's vergroot en hier mijn man mee laten genieten, ik vind het zo ontzettend mooi!!! Superrrrr!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit goed gelukt! Heel smaakvol vind ik dit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie collages, Judith. Zijn goed gelukt. Ik werk zelf met Picasa en met Photscape. Ik vind het heel leuk om foto's te bewerken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat het je gelukt is. Je hebt twee mooie collages gemaakt! Veel plezier met de volgende (volgens mij werkt het enigszins verslavend?? hihi)
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ziet er geweldig uit! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie collage, goed gelukt! Het past allemaal zo leuk bij elkaar.
    Fijne dag!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er prachtige collages van gemaakt, vind het zelf ook altijd erg leuk om te doen!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie dat het je prima is gelukt en het is zo leuk om te doen

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk Judith! Morgen samen op stap voor onze crea bezigheden! Hoor dan graag hoe dit moet...misschien kan ik het ook nog leren haha! Groetjes! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Judith..Dat is idd goed gelukt..Het is met dat progamma allemaal een stuk eenvoudiger hè..Leuk trouwens dat je volger bij mij bent geworden..ik vind jou blog ook erg leuk en ga je ook volgen
    Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi!! Het ziet er heel professioneel uit, Judith!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig....leuk blog heb je , ben gelijk volger geworden! Ik gebruik ook altijd picasa maar nu lees ik op jou blog allemaal lovende woorden over photo scape ik heb ´m gelijk gedownload...wat een leuk programma...bedankt voor je oproep!

      Verwijderen
  14. Ja hoor...het is een prachtige foto collage
    geworden.
    Zo leuk om te doen he helemaal als het goed lukt.
    Fijne avond, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ha Judith, dank je voor je reactie op mijn blog! ik kom ook graag even gezellig bij jou kijken en ga je volgen hoor!
    wat zijn je collages mooi geworden en wat is dat leuk om te doen hè!
    ik werk ook veel met picnik, dat gaat trouwens veranderen zag ik!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!