zondag 15 januari 2012

Hartjes

 
Zoals jullie wel gezien hebben heb ik mijn blog veranderd en een andere naam gegeven.
Dit omdat ik een "webwinkel"begonnen ben.
Naast het maken van kaarten maak ik zoveel andere producten dat ik daar wat mee wou doen.
En daarom heb ik een site gemaakt met daarop de producten die ik verkoop.
Namelijk: www.Loods83.nl
Mijn blog blijft wel gewoon Judiths-creablog.

Op mijn blog zullen dus ook regelmatig producten te zien zijn die ik gemaakt heb voor de verkoop, zoals de hartjes hieronder:



Witte hartjes bestempeld en voorzien van een ander lintje.


Ik vind ze zelf erg leuk geworden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



Leuk dat je weer kwam kijken!!

Groetjes Judith

8 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, geeft net even een persoonlijk tintje!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze erg leuk geworden. ik zal ook eens een kijkje nemen in je webwinkel.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit!(maar ik had ze al eeven eerder mogen zien)
    Leuk Judith!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh sorry, er zit een type foutje in het woordje even!
    Gr.Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creatie! Leuk dat je een webwinkeltje hebt, succes ermee!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit! Heel veel succes met je webwinkel!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Judith,
    Je webwinkel ziet er leuk en overzichtelijk uit. Succes met de verkoop.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Judith, gezellig dat je even bij me aan kwam, ik kom natuurlijk ook bij jou kijken.
    Ik vind je hartjes erg mooi, ik ga in je webwinkel kijken hoor.
    Tot blogs!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!