donderdag 12 januari 2012

Hello Kitty kaartjes

Twee Hello Kitty kaartjes.

Ik kwam dit leuke designpapier tegen bij de action en heb er deze twee kaartjes meegemaakt. Er zullen vast nog wel een paar kaartjes komen.....

Bij dit kaartje de randpons en vlinderpons van Martha Stewart gebruikt.




Ook bij dit kaartje een randpons van Martha Stewart gebruikt. Met een mal een hartje uit de kaart gestanst.
Kaartje afgewerkt met knoopjes en touwtje.

Op beide kaartjes dezelfde tekst stempel gebruikt.

Leuk dat je kwam kijken!!

Groetjes Judith

7 opmerkingen:

  1. Leuke lieve kaarten Judith, je hebt ze leuk gemaakt. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! Gezellig!
    groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste is wel mijn favoriet. Leuke tekststempel zeg! Waar heb je die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk zeg, ik vind ze allebei super,maar de rose net iets leuker, think pink! Fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een lieffies, ik vind vooral de roze erg leuk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben het met Gemma eens, de roze is ook mijn favoriet. Toch zijn ze beide leuk!
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zal bij veel kindjes in de smaak vallen! Leuk gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!