zondag 29 januari 2012

Lichtjes

Alweer een week geleden dat ik wat geplaatst heb zie ik.

Gisteren was mijn oma jarig.
Ik had windlichtjes gemaakt en ben met de kleurstaaltjes op zoek gegaan naar een leuk dienblad en een aantal kaarsen voor erbij.

Een heel mooi dienblad gevonden en 3 mooie kleur kaarsen......



Dit is het resultaat geworden



Door de verschillende designs te combineren is het een mooi geheel geworden.




Het cadeau is goed in de smaak gevallen!!


Vanmiddag druk geweest met een bestelling van een aantal kaarten.
Dus morgen misschien weer een kaart om te laten zien? Er zijn al een paar klaar.

Groetjes Judith


16 opmerkingen:

  1. Wat weer ontzettend leuk, prachtige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om een zelfgemaakt cadeautje te geven. Het is een mooi geheel geworden!
    En nog gefeliciteerd met de verjaardag van je oma!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kan me voorstellen dat je oma hier blij mee was, ziet er prachtig uit en wat een mooie kleurtjes heb je gekozen. Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd weer mooi he? Ze was er vast wel blij mee!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Oma,
    en het cadeau is prachtig geworden!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig dienblad en mooie
    kleuren combinaties heb je gebruikt.
    |Proficiat met de verjaardag van
    je oma...ze zal idd blij geweest zijn
    met jouw mooie cadeau. Lief hoor!!!
    Fijne week gewenst,
    groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super kado, leuk gecombineerd zeg!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi cadeau!! Kan me voorstellen dat ze er blij mee was, wie zou hier nu niet van genieten?
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je oma en zij heeft er weer een gezellig hoekje bij in de kamer!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, tuurlijk viel dat in de smaak! Mooi gemaakt, Judith!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan hoor, ik kan me goed voorstellen dat dat wel bij haar in de smaak valt, zoiets staat altijd gezellig. |Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Judith, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Ik heb bij jou ook eens rondgeneusd, hele mooie dingen maak je hoor en ik kom zeker nog vaak kijken!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. van harte gefeliciteerd met je oma en wat zal ze genieten van jouw prachtige cadeau!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Judith,
    wat leuk dat je volger bent geworden van mijn bloggie!
    Ik doe mijn best zo nu en dan bij iedereen eens te reageren, maar dat lukt niet altijd, maar ik kijk wel vaak en veel naar nieuwe posts!
    Wat heb je een gaaf kado gemaakt zo, heel lief ook!!
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi dienblad en prachtig alle kleuren op elkaar afgestemd.
    je oma zal er zeker heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!