maandag 9 januari 2012

Mannenkaart

Eindelijk weer eens een kaartje, was lang geleden dat ik een plaatste.
Ik heb afgelopen dagen 4 kaartjes gemaakt.
Dus ik zal deze dagen nog wel meer kaartjes laten zien.

Als eerste een mannenkaart.
Een creatables van Marianne design gebruikt. 
En een bingo embossingfolder.
De kaart "simpel" gehouden. Ik vond dat er niet meer op moest voor een mannenkaart.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen en bedankt voor jullie lieve berichtjes!!

Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem STOER! Een echte mannenkaart, heel leuk, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en stoer!! je blogaanpassing is trouwens ook erg gaaf!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd mooi, jeansprintjes gebruiken.
    Leuk.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!