dinsdag 31 januari 2012

Rozen

Wat een prachtig weer vandaag.

Maar wel erg koud!! Ik geniet van achter het glas van de zon!
Van mij hoeft die kou nu niet meer, maar ja......

Vorige week kocht ik een bos rozen. Ik wou tulpen maar die hadden ze niet in een kleur die ik mooi vind. Dus zijn het roze rozen geworden.
 



 De week ervoor had ik de mooie witte vaas gekocht. Had ik al eerder zien staan. Toen  getwijfeld, maar nu er nog maar 1 stond, toch maar meegenomen.




Bedankt voor jullie lieve reacties op het blad met de windlichtjes en kaarsen!!!


Ik zie dat ik weer nieuwe volgers heb. Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben! Welkom op mijn Blog!!

Fijne dag verder!!


Groetjes Judith
 

17 opmerkingen:

  1. Ik heb dezelfde rozen ( met lange steel) in een glazen vaas staan en ze gaan mooi open. Ook een bos witte erbij genomen ....staat zo gezellig. Jij hebt er een mooie collage van gemaakt en de vaas...prachtig. Wat goed dat je hem toch maar hebt meegenomen.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor om collages te maken en helemaal als je rozen er zo mooi bij staan! Mooie vaas, ook leuk met bijvoorbeeld donkere anemonen...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie rozen en ook een heel leuk vaasje! heerlijk hè bloemen in huis, ik kan daar ook zo van genieten!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de rozen wel net zo mooi, eigenlijk nog mooier dan tulpen!
    De vaas is prachtig, die had ik ook meteen meegenomen, maar gelukkig was die er nog!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja die winter is er nu eenmaal ...maar het voorjaar heb ik ook zin in hoor! En in creatieve sfeer ben ik daar ook veel mee bezig, maar zo'n kapstokje even snel oppimpen in wintersfeer vond ik nog wel leuk ..we winteren nog wel even door. Gelukkig staan er voorjaarstakken op tafel....
    Je hebt er weer een mooie collage van gemaakt! Rozen vind ik nog wel mooier dan tulpen..staan ook langer als het goed is. Gezellig die vaas zo! Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier staan altijd roze rozen:) Ik kan daar toch zo van genieten, wat heb je ook een prachtige vaas erbij!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mezelf ook verwend met een heerlijke bos rozen vorige week en in dezelfde kleur als de jouwe. Prachtig bij die witte vaas.....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige bos rozen in een heel mooie vaas. Bloemen geven toch altijd meer sfeer in huis. Leuk om collages van je foto's te maken, heel mooi!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleur rozen, in een prchtige vaas.Wat heb je nog meer nodig om vrolijk te worden?!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie bos rozen, in een mooie kleur roze, in een prachtige vaas.
    Ze zeggen wel: bij twijfel niet doen, maar dan kan het ook gebeuren dat het in je hoofd blijft zitten en je alsnog gaat, dat het object weg is. Gelukkig kwam het bij jou goed en heb je toch een mooie vaas!
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie bloemen in een prachtige vaas! Volledig mijn stijl!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar kan je toch zo blij van worden een mooie bos bloemen, en wat een leuke vaas. Je hebt er prachtige foto's van gemaakt! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooie bos rozen. Zo diep van kleur. Ik snap wel dat je die vaas wilde hebben! Hij is schitterend!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige rozen in een prachtige vaas
    Geniet ervan
    Fijn weekend
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gedaan Judith, geniet er maar van, het zijn soms de kleine dingen die het doen. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed dat je die vaas hebt meegenomen..ik vind hem erg mooi!! Tja en die rozen....blijven prachtig..
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bloemen bezorgen kan eenvoudig via bloemenbezorgen-nl.nl. Onze Bloemen Bezorgen
    dienst biedt u prachtige bloemen en boeketten. U kunt eenvoudig uw bloemenonline
    bestellen. Bestel uw bloemen of boeket voor iedere gelegenheid dan ook bij
    bloemenbezorgen-nl.nl! Wij zorgen dat uw Bloemen snel bezorgd worden.

    bos rozen
    rozen bezorgen
    rozen bestellen
    roos bezorgen
    rozen laten bezorgen
    rozen sturen
    rozen versturen
    rozen kopen
    rouwbloemen
    rouwbloemen bestellen
    online bloemen bestellen


    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!