zaterdag 25 februari 2012

Creabeurs

Gisteren naar de Creabeurs in Hardenberg geweest met een vriendin.
Ik had niks nodig...... 
Wat dan vaak betekend dat ik van alles zie en met van alles thuiskom......
Dat was nu dus ook het geval.





Nieuwe mallen van Marianne Design met de bijpassende tekststempels en blokje papier. Het papier samen met mijn vriendin gekocht en zo allebei een half blokje. ik heb toch meestal te veel aan zo´n blokje papier. 
Nog een paar stempels en wat verschillende kleuren vilt, 2 kleuren inkt, embossingpoeder en srappersflos. 

We hebben een gezellige middag gehad. maar het was er wel verschrikkelijk warm.

Ik kan weer even vooruit met de nieuwe spullen. Ook weer veel inspiratie opgedaan!!

Fijne zondag!!

Groetjes Judith

18 opmerkingen:

  1. Heerlijk al dat nieuwe spul, heel veel plezier ermee!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het, niets nodig hebben maar toch heel veel leuke spullen zien en kopen :D Zitten precies wel wat leuke dingen tussen, veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha, heeel herkenbaar. Vind ik dat je je toch nog best goed hebt ingehouden.
    Veel plezier er mee!
    Liefs,
    Dithny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. daar ben ik vorig jaar geweest, heerlijk om alles nieuwe dingetjes goed te bekijken en inspiratie op te doen en net als jij kwam ik ook niet met lege handen thuis:)
    veel plezier met je nieuwe aankopen!

    fijne zondag van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig een middagje crea-beurs en je hebt leuke spullen gekocht (kun je weer veel mooie dingen voor de tuinfair mee maken ;)) Hier is het er dit weekend niet van gekomen, volgende keer misschien...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, zo gaat dat!! Leuk hoor, veel plezier met je spullen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is leuk als je zonder lijstje boodschappen kunt doen. Dan ben je niet zo gefocust op wat je hebben moet en zie je veel meer andere dingen.
    We gaan vast wel eens iets zien!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met deze spulletjes kun jij je hart wel ophalen en je
    creativiteit kwijt.
    Wij zien natuurlijk wel wat je er allemaal
    mee gaat doen.
    Wens je een gezellige zondag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je buit ziet er geweldig uit! Je kan er weer tegenaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh...heerlijk ik zie allemaal leuke dingen....ben benieuwd naar de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zal ik wel of zal ik niet...het is er niet van gekomen...bovendien is het zulk heerlijk weer! En er ligt nog zoveel waar ik ook mee aan de slag wil...voor de tuinfair! eerst maar eens met de voorraad aan de gang, maar het ziet er wel leuk uit als ik dat bij jou zien...dan krijg ik toch nog zin om te gaan!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een mooie buit! Daar ga je vast veel moois mee maken!! Leuk!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. volgens mij ben je goed geslaagd ondanks dat je niets nodig had.
    Ben benieuwd wat voor leuke dingen je ermee gaat maken

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je maakte een mooie keuze, ik zie veel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heerlijk he om een dagje geld uit te geven.
    ik zie dat je ook de nieuwe mal al hebt van marianne , met dat koppel.
    die vind ik ook zo leuk.
    geniet maar van je aankopen.
    ik ga 14 april naar zeist met een paar vriendinnen.
    vr groetjes van an.
    ps, ik kwam via via hier terecht

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee, Judith, dan had je ons kunnen treffen, dus zaterdag! Heb je nog workshops gedaan? ik heb je in elk geval niet herkend..

    mooie buit, die inspiratiestempels (tekst) heb ik de vorige keer gekocht, lekker voordelig ☺☺

    Ik vond het wel lekker, qua temperatuur, Marleen hield de hele middag haar jas aan, die is vast heel koelbloedig ☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!