vrijdag 17 februari 2012

Diplomering

1 December wist ik al dat ik geslaagd was. Maar nu gisteren eindelijk mijn diplomering.

Ik heb het huis vol met bloemen staan. Ik had zelf al bloemen gekocht en woensdag al bloemen gekregen en nu kwam daar gisteren ook nog wat bij. Het staat erg gezellig allemaal.


De roos kreeg ik van mijn docent met deze mooie tekst erbij.



Het was een gezellige middag met veel belangstelling. Het lokaal zat helemaal vol.....



Deze plant met de prachtige pot/emmertje kreeg ik van mijn ouders. Het heeft een mooie plaats in de vensterbank gekregen.



Bij thuiskomst stond er dit mooie boeket bloemen op mij te wachten.



Voor mijn docent had ik natuurlijk ook wat gekocht en er dit kaartje bij gemaakt.


12 opmerkingen:

  1. Nogmaals van harte en geniet van je bloemen! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die bloemen, zo feestelijk en dat hoort er natuurlijk ook bij! Nogmaals van Harte!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Judith, Hartelijk gefeliciteerd! En wat een feestelijke dag gisteren. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet waarvoor je geslaagd bent, omdat ik je nog maar kort ken.
    Maar de vreugde is er niet minder om.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Judith en geniet met volle teugen van al dat moois!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Heerlijk nu toch ook je diploma op zak te hebben! Leuk presentje heb je gemaakt!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!! Mooie blommen en zeker een erg leuk cadeautje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Waar heb je een diploma voor gekregen? Geniet er in ieder geval van!

    Fijn weekend! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat...heerlijk gevoel he zo'n diploma op zak en wat heb je
    mooie bloemen ontvangen en 'n mooie plant in leuke emmer...wat lief dat je een presentje als bedankje hebt gemaakt voor je docent.

    Wens je een gezellig weekend,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat en geniet van de bloemen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je diploma en je bent leuk in de bloemetjes gezet, lekker van genieten!

    fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je diploma en wat leuk dat je zoveel mooie bloemen hebt gekregen; geniet ervan!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Judith! Fijne dag gehad? Hartelijk gefeliciteerd met je diploma! Lekker gevoel he en echt verdiend!Nu lekker weekend, geniet ervan en zeker ook van je mooie bloemen!
    Groeten, jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!