woensdag 22 februari 2012

Fleur en kleur op woensdag!

Geïnspireerd door veronique heb ik vandaag ook een foto met kleur gemaakt.

Mijn interieur is vrij naturel met vooral wit, grijs en zwart. Maar toch heb ik wel een beetje kleur....
Namelijk wat paarse accessoires in huis.

Vorige week woensdag kocht ik deze bloemen, er niet bij nagedacht dat ik de dag erna nog wel eens meer bloemen zou kunnen krijgen....

Vandaag toch nog een paar fotootjes gemaakt van de bloemen, ze staan nog erg mooi.





Ik kreeg meerdere keren de vraag waarvoor ik geslaagd ben.....
Ik werk al een aantal jaar als verzorgende in de thuiszorg en Vorig jaar heb ik de opleiding IG (verpleegtechnische handelingen) gevolgd en daarvoor ben ik nu geslaagd!! Het was een pittig jaar met naast mijn baan; school, thuisstudie en stage. Maar ik ben heel erg blij dat ik het gehaald heb!!.

Bedankt voor jullie felicitaties!!

Fijne avond!

Groetjes Judith

15 opmerkingen:

  1. Leuk al die verschillende kleurrijke en fleurige posts.
    En natuurlijk nog gefeliciteerd met je slagen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige collage en erg mooie bloemen.
    Ennuh...terecht dat je geslaagd bent!!!
    Proficiat hoor.
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww wat weer een super mooie collage, prachtig die kleuren!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemen Judith! Van bloemen heb je nooit teveel dus geniet er maar lekker van. En...je hebt ze verdiend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met het slagen zeg, een heerlijk gevoel moet dat zijn.
    Je paarse accenten zijn heel mooi!!! Het geeft dan idd wel kleur, bij mij hier ook meer grijstinten hoor.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die bloemen in de collage! Met een naturel interieur is elke kleur altijd leuk om tijdelijk toe te voegen! geniet er van!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Judith,
    Knap joh, zo'n drukke tijd gehad, en nu fijn dat papiertje op zak!
    Gefeliciteerd!!
    Enne, mooi je paarse bloemetjes, geniet ervan!
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gedaan....alsnog gefeliciteerd!! Prachtige foto´s...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo fijn dat je ondanks je drukke bestaan geslaagd bent!
    leuke collages heb je gemaakt!

    fijne dag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijk dat paars! Prachtige foto's. Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie collage heb je gemaakt en prachtige kleuren, daar word je helemaal vrolijk van!

    Lieve groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke en mooie foto's van je felicitatiebloemen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele prestatie om deze studie te volgen, maar nu je geslaagd bent heb je weer tijd over voor andere leuke dingen! Mooie kleurrijke collages.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, wat een fleur en kleur...hier wordt je helemaal happy van!

    Fijne dag

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!