woensdag 29 februari 2012

Fleur en kleur op woensdag!

Hollandse kleuren dit keer.




Vorige week op de creabeurs de Hollandse creatables, stempels en blokje design papier gekocht van Marianne Design.
Hier ben ik van de week mee aan de slag gegaan en heb er onderstaande kaarten mee gemaakt.






Op beide kaarten geen tekst gemaakt omdat ze voor meerdere gelegenheden gebruikt kunnen worden.




Bij deze kaart wel een tekststempel gebruikt.
Ik had laatst al een keer een kleine tulpenpons gekocht, deze kwam nu mooi van pas.

Ondanks dat ik niet echt van rood hou en dit niet echt mijn kleuren zijn om mee te werken, vind ik de kaarten toch wel erg leuk geworden.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Voor meer fleur en kleur, neem een kijkje bij Veronique

Fijne avond!

Groetjes Judith

19 opmerkingen:

  1. Wat een productie! Ze zijn alle drie prachtig, al heeft de middelste mijn voorkeur!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg leuk....toevallig....ik hou van Holland! Zie mijn laatste post, ha,ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een creativiteit.....erg leuk hoor deze
    kaarten in rood, wit, blauw.
    Echte fleurige kleurtjes ...echt Hollands.
    Ik vind ze enig!!!
    Lieve groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet weer met volle teugen en wens je een mooie avond.
    Ik zag dat je ook bloemetjes wilde haken, ik heb het patroon naar Jaqueline opgestuurd, vraag het maar:))) dankun jij ook aan de slag het is zo leuk om te doen.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuke kaarten heb je gemaakt Judith!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is misschien niet je kleur maar daar zie ik dus helemaal niets van :). Je kaarten zijn prachtig! Ik vind deze stansen ook hartstikke leuk; typisch Hollands. En beeldschoon. Geweldig gedaan!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaartjes, leuk hoor dat Holland thema! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echte hollandse kaarten! Ben zelf ook niet zo van de kleuren, maar krijg er wel een voorjaarsgevoel van.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze prachtig, Judith. Ik bewonder die creativiteit. Als ik mag kiezen dan ga ik voor de middelste, maar ik vind ze alle drie mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze weer prachtig gemaakt Judith en echt Hollandse kaarten zijn het geworden....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuk, ik ben op dit moment nog bezig met een hollandse kaart, ze zijn zo lekker fris van kleur dat je krijgt er niet genoeg van. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad! Lekker Hollands en heel tof!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, jij bent goed bezig geweest! Rood behoort ook niet tot mijn lievelingskleuren, maar op een Hollandse kaart mag deze kleur zeker niet ontbreken (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Judith, echte oer hollands, maar wel heel mooi, je bent stevig aan het hobbyen geweest.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http:balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten heb je gemaakt en het zijn echt de Hollandse kleuren!
    Leuk hoor!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuke kaarten heb je gemaakt.
    Fijne dag,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, ik vind de kaarten erg mooi geworden, juist omdat ze van die prachtige Hollandse kleuren hebt gebruikt! Mooi...

    LIefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaartjes, het zijn net kleine kunstwerkjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi geworden Judith! Ik vind ze echt leuk! En kaartjes mogen toch zeker wel met kleur? Mooi voor straks op de tuinfair!
    groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!