dinsdag 21 februari 2012

Kaarten

Eindelijk kan ik weer eens een aantal kaartjes laten zien die ik de laatste tijd gemaakt heb.




Een aantal clean en simple kaarten











Met de onderste kaart wil ik meedoen met de  CAS Challenge "Glitter"  van Mi CAS es su CAS
Er zit niet heel veel glitter op. Maar ik heb ook niet veel materiaal met glitter in huis. Het lijntje en het neusje van het beertje met een gelpen met glitter ingekleurd. Het kaartje afgemaakt met 2 strassteentjes.

Ik zag dat ik weer nieuwe volgers heb. Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben! Welkom op mijn blog!!

Groetjes Judith
 

13 opmerkingen:

  1. Vijf prachtige kaarten en alle 5 zo verschillend. De kaart met de uiltjes vind ik helemaal super.
    Lekker he om zo creatief bezig te zijn.
    Wens je een fijne avond, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze leuk geworden Judith en net als Trudie ben ik ook helemaal weg van de uiltjes!

    fijne avond, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Judith! Voordat ik zag dat het onderste kaartje voor een challenge bedoeld was, had ik hem al helemaal in mijn hart gesloten. Ik vind het zo'n lief kaartje!

    Fijne avond,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke rustige kaarten. Ze zien er prachtig uit. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi hoor, allemaal, maar die uiltjes vind ik helemaal top! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, de uiltjes zijn ook zo lief!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten allemaal. Die met dat beertje is wel heel erg lief. Leuk dat je mee doet met MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allemaal leuk! Ik zou niet goed weten wat te kiezen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze ook allemaal prachtig gemaakt en kiezen dat wordt moeilijk....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaarten! (ik was al een tijdje aan het wachten :p) Maar ze zijn zeker de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt en leuk om aan een challenge deel te nemen.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik mag kiezen: de Uiltjes, wat geweldig clean&simple!
    Heel mooi verzonnen!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt prachtige kaartjes, allemaal! Ben vooral weg van de tweede, derde en vierde.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!