maandag 6 februari 2012

Weekendje Texel

Wij zijn afgelopen weekend naar Texel geweest met z'n 8'en

Erg gezellig gehad en prachtig weer!!
Veel Sneeuw gevallen vrijdag en het hele weekend volop zon!

De heenweg veel sneeuw, dus een lange rit......
Hier een selectie van de foto's die ik gemaakt heb.








Eigenlijk waren we niet met z'n 8'en maar met z'n 9'en


Dusty, de hond van mijn ouders was ook mee en had het erg naar zijn zin!
(Ik kon het niet laten om veel foto's van hem te maken.....)
 Net als wij allemaal!!

Ik hoop snel jullie blogs weer een bezoekje te kunnen brengen!


Groetjes Judith

15 opmerkingen:

  1. Het ziet er wel heel verleidelijk uit allemaal! wat een heerlijk koud weekend!
    Tot morgen!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke collage, je doet dit op een prachtige manier. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat heerlijk!! en wat heb je er leuke collages van gemaakt,
    lekker van genieten!!

    fijne dag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er uitnodigend uit! Je hebt wel fun met je collages he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk er zo even lekker tussen uit! Prachtige collages heb je ervan gemaakt!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie fotocollages Judith! Leuk hoor, jullie hebben het naar je zin gehad.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sneeuwcollage Judith! Wat een sneeuwplezier he? En dat je dan ook nog net op een eiland zit.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak jij toch geweldige mooie foto's en daarna die collages, super zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's en een hele mooie collage.....wat leuk zo'n weekend samen.....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezelligheid troef dus met z'n 9en
    op het eiland vertoeven. Ik heb genoten van je prachtige foto's en kan me iondenken dat Dusty vaak op de 'plaat'is gezet.
    Fijne dag,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk een weekendje er tussen uit en je hebt er mooie collages van gemaakt! Vond het erg gezellig om je vanmiddag in het 'echt' te ontmoeten en als ik alle plannen zo hoor, dan wordt het een geslaagde fair!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie foto's en collages heb je gemaakt Judith!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's en leuk zo'n weekendje weg!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve hond hebben jullie! Die heeft het naar de zin gehad daar.
    Ja ik tel de hond ook altijd mee hoor. Nu snap ik dat je nog niet wist of hij dichtgevroren was, je bent lekker weggeweest.
    Bij ons zit er nu een luchtlaag tussen het ijs en het water. De pomp loopt nog en de skimmer is ook aan. Maar van mij mag het weer ophouden met vriezen. De elfstedentocht gaat toch niet door.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!