zondag 18 maart 2012

De oranjerie....

Gisteren een middagje op pad geweest met mijn moeder en oma.

Ik kreeg van de week een tip om eens naar de Oranjerie in Zeijen te gaan. Een winkel met allerlei woon en tuindecoraties.

Het was inderdaad erg leuk. Veel mooie producten. En wat een keus in paasdecoratie. Zoveel verschillende paaseieren in allerlei kleuren en maten......

Het was er ook ontzettend druk.

Hier een paar fotootjes om jullie een indruk te geven waarom het de moeite waard is om er eens een kijkje te nemen.
Ze hebben ook een website waar meer informatie op staat






De foto's zijn niet al te best.... ze zijn gemaakt met mijn telefoon.  


Ik kon het natuurlijk niet laten en ben niet met lege handen thuis gekomen....


Deze mooie hanger heb ik gekocht. Nog geen idee waar hij een plaatsje zal krijgen. Misschien onder de veranda als die klaar is of anders voor het raam......

Hier gaan we vast wel eens vaker heen....

Helaas nog geen foto's in huis gemaakt om jullie een indruk te geven hoe het er nu uitziet met de nieuwe kleur.... Het was steeds erg donker weer. En als de zon scheen, dan was ik niet thuis...
Dit houden jullie dus nog tegoed.

Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen!! Fijne zondag!

Groetjes Judith

12 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ons mee laat kijken! Ik snuffel ook graag in zaken met woon- en tuindecoraties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Vind de fiets ook zo grappig.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er daar inderdaad wel leuk uit maar niet goed voor de geldbeugel hé!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn goed gelukt je foto's, wat weer een mooie collage!! Super hanger!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een leuke dag, Judith. Mooie hanger zeg!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig een middagje met elkaar uit en dan ook nog met iets moois thuiskomen! Hier begint het einde ook in zicht te komen bij de woonkamer-klus (gisteren nieuwe meubels gekocht), ben benieuwd hoe het er bij jou uit gaat zien...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was dus de moeite waard! Toch wel zin om ook een keer te gaan hoewel het bij ons vandaan weer wat verder is! ben benieuwd naar je kamer! groetjes,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb al vaker over deze winkel gelezen. Het is jammer dat het zover weg is.
    Maar je hebt een leuke hanger meegenomen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke hanger en die foto houden we gewoon te goed!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er leuk uit allemaal,..een geslaagd uitje dus. Ik vind je hanger erg mooi die krijgt vast een leuk plekje.

    Fijne dag!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke hanger heb je gekocht.
    Heerlijk toch om zo lekker rond te neuzen.
    Ik ben benieuwd hoe mooi het is geworden bij jou thuis, ja dat fotograveren is moeilijk als het zulk donker weer is.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ben er met kerst geweest....is inderdaad een aanrader!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!