zondag 11 maart 2012

Favoriete voorjaarsbloem...

Ik vind zoveel bloemen mooi....

Momenteel heb ik weer rozen staan (toch wel een van mijn favorieten...), en vooral de roze rozen vind ik erg mooi.

Hiervan een paar foto's gemaakt.



Ook nog een paar collages gemaakt. Dit blijft leuk om te doen. Je ontdekt steeds meer mogelijkheden....





Renny heeft een leuke challenge bedacht; favoriete voorjaarsbloemen. Voor meer favoriete voorjaarsbloemen van anderen neem hier dan een kijkje.


In huis ben ik ook druk aan het veranderen met de accessoires. Naast wit, zwart en grijs had ik als kleur paars.... Maar dat is nu veranderd in een andere kleur.... Het begon met een mooi glazen vogeltje dat ik vorige week tegen kwam..... En toen volgde er natuurlijk meer.....

Maar daarover in een volgende post meer...

Fijne zondag!

Groetjes Judith
 

16 opmerkingen:

  1. 1x raden, wordt paars vervangen door roze:) Ziet er weer prachtig uit!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige rozenfoto's en ze behoren ook zeker tot mijn favorieten!
    leuk hè collages maken, dat werkt bijna verslavend:)
    ik ben benieuwd welke kleur er nieuw je huis is binnengevlogen.. roze.. of iets met groen gok ik..

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleur roze! Beautiful!

    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie collages heb je gemaakt! Ben benieuwd naar je veranderingen in huis...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloem op een heel bijzondere manier gefotografeerd, heel erg mooi, vooral de middelste collage, deze heb ik nog nooit zelf gemaakt....super mooi.....fijne avond en groetjes van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige roze rozen, mijn lievelingsbloemen. Leuk dat je meedoet aan de challenge!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja er zijn zoveel mooie bloemen, ik kan gewoon niet kiezen wat ik nou echt de mooiste vindt.
    Ik heb nu twee heerlijke bossen tulpen op mijn tafel staan, die had ik over na de stylingsopdracht en ik moet zeggen dat ik het fantastische bloemen vindt.
    Ze lijden een beetje hun eigen weg door te groeien maar sierlijk zijn ze.
    Fijne avond meid.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben wel benieuwd naar welke kleur..!
    Mooie rozen he? Altijd goed! Je collages zijn weer mooi!
    Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's heb je weer op je blog gezet!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je reactie!
    En wat zijn je rozencollage's mooi!
    Roze, das toch wel onze lievelingskleur he?! ;)

    Groetjes,
    Coralien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie fotopresentatie.
    Geef mij ook maar van die roze roosjes, 'k vind ze ook de mooiste.
    Die roze tulpjes die je onlangs liet zien zijn ook super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi die rozen, ik word ook altijd blij van tulpen zo in het voorjaar, schitterende collages weer! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, mooi deze rozen! Het zijn mijn lievelingsbloemen!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!