woensdag 7 maart 2012

Fleur en kleur op woensdag!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie enthousiaste en lieve reactie op mijn post van afgelopen zondag over de tuin fair. Wat leuk dat er een aantal van jullie van plan zijn te komen. Het lijkt mij ontzettend leuk om jullie te ontmoeten!!


 Deze week een bloemetje op woensdag.

Vorige week 2 bossen tulpen gehaald in dezelfde kleur.
Ze zijn nu al lang niet zo mooi meer helaas. Maar ja dat heb je met tulpen.

Ik wou jullie nog wel even mee laten genieten hoe mooi ze de eerste dagen gestaan hebben.



Ook nog 4 tulpen in deze schaal gelegd op tafel



Zoals jullie misschien wel een beetje kunnen zien, ziet onze tuin er momenteel niet echt mooi uit.....
We zijn bezig met de tuin. Alles gaat eruit en er word een veranda geplaatst enz....

Dus daar zijn we nog wel even mee bezig. Gelukkig is mijn vader hovenier, hij zal ons hierbij helpen...
 Het begin van de veranda staat er al, de tegels en het grind zijn al uit de tuin, nu de rest nog...


Ik zal een paar fotootjes plaatsen zoals het er nu al een paar weken uitziet, dan hebben jullie ook een beetje een idee waar ik het over heb.







Hopelijk kan ik jullie binnenkort andere foto's laten zien met het resultaat als het helemaal klaar is.

Voor meer kleur en fleur neem een kijkje bij Veronique

Fijne dag!

Groetjes Judith

23 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, jullie hebben een heerlijk vooruitzicht en hopelijk is de tuin klaar als het korte-broeken-tijd is!
    Ja, nadeel van tulpen: ze zijn zo snel niet meer mooi, echt jammer! Van bloembollen in huis heb je langer plezier eigenlijk!

    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gedaan met de tulpen!
    Helemaal super!
    Succes met de tuin!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's van je tulpen! En je tuin zal er daarna nog zo mooi uitzien! Een veranda, wat leuk...daar droom ik ook van!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's van je tulpen en jammer inderdaad dat ze niet zo lang staan! Heerlijk bezig zijn in de tuin, met de lente/zomer voor de boeg zal het dan heerlijk vertoeven zijn op je veranda!

    Groetjes en een fijne dag!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh super die tulpen..zijn echt 1 van mijn favoriete bloementjes in huis enne je tuin wordt vast een plaatje..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een prachtige tulpen, ik hou er ook zo van!
    Succes met de tuin, komt goed ;)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie tulpen, maar inderdaad jammer dat je er vaak maar zo kort van kunt genieten (wel een goed excuus om geregeld een nieuwe bos te kopen ;)) Altijd leuk om wat te veranderen in de tuin; succes ermee!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    ps. Inderdaad erg leuk al die reacties op de tuinfair en toch ook nog een heel aantal dames die gezellig langskomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een oog voor mooie foto's! En wat wordt je tuin gaaf, zeg! Ik zie een vijver!! Heb ik ook, zo leuk!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie tuin gaat vast een plaatje worden.
    En je moet maar zo denken het moet eerst een troep zijn voordat het wat wordt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig zijn je tulpen en zo mooi op de foto gezet!
    succes met de tuin, ook dat gaat vast een plaatje worden!

    dank je voor je beterschapswensen,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via VIP kom ik op je blog terecht.
    Wat een fleurigheid met die prachtige tulpen. Ook erg leuk hoe je ze hebt gedecoreerd in een schaal.
    Ik wens je veel succes met het klussen in de tuin. Al is daar vandaag niet echt het weer voor...

    Fijne middag
    Lieve groet,
    Patricia


    (ik ga even kijken waar je fair is, wie weet in de buurt..)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig foto's van je tulpen in dit bredeglas.
    Op een gegeven moment steken ze er een heel stuk bovenuit he.
    Mooie foto's hoor ennuh...succes met de tuin!!!

    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een bijzondere mooie collage, helemaal mijn kleuren!!! Succes met de tuin!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn je tulpen mooi zeg..zo leuk om de groei te volgen.
    Spannend je tuin...het wordt vast heel erg mooi.
    Ik ga kijken of de fair haalbaar is....lijkt me heel leuk om te komen.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je tulpen op verschillende manieren laat zien!
    Leuk dat je me bent gaan volgen, ik volg je nu ook!

    groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kijk, dat is nog eens een manier van tulpen in de vaas zetten. Op deze manier groeien ze je ook niet boven het hoofd, zoals bij mij. En die je in de schaal hebt gelegd vind ik ook heel mooi.
    De zon schijnt nog niet, je hebt nog even tijd met de tuin. Wordt vast heel mooi.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kleur deze tulpen, ze zijn toch altijd het mooist als ze net een dag of 2 oud zijn...in de schaal gerangschikt is ook super...succes met je tuin dat gaat allemaal goedkomen....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Judith..wow een veranda dat zou ik ook wel willen zeg..Ik vind dat altijd zo gezellig staan. Wie weet kan ik mn mannetje deze zomer er voor strikken. Tulpen winnen het bij mij van de rozen. Ze zijn zo lekker eigenwijs. Ik ben benieuwd naar de volgende foto's!!
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie tulpen! Succes verder met de tuin!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend leuk dat je even langs kwam op mijn blog, erg leuk.
    Heerlijk zo´n vader als hovenier, je veranda wordt vast erg mooi.
    je zult er vast straks van genieten als ie klaar is en het weer beter wordt.
    Fijne dag.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk Judith! ben ook benieuwd naar je veranda straks als het klaar is...Heerlijk zoveel leuke reacties op onze tuinfair....
    best spannend allemaal maar ik heb er heel veel zin in! Komend weekend de tuin maar vast eens onderhanden nemen.
    Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt een hele mooie tuin nu al, dus dat kan prachtig worden. Zie ik achter in de tuin nog een rechthoekige vijver in aanleg? Mooi zo die tulpen gedrapeerd in een vaas. Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je tulpen zien er prachtig uit. Ben benieuwd naar het eind resultaat van jullie tuin.
    Het is jammer dat ik niet in de buurt woon anders kwam ik vast naar de tuin lente fair

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!