vrijdag 9 maart 2012

Hollandse kaarten

Deze keer weer eens 2 kaarten

Nogmaals in Hollandse sfeer, ik vind het zo leuk om met die malletjes te werken

Samen met een vriendin een avond creatief aan de slag geweest.

Zij heeft van de creatables van MD het molentje en de klompen.

Die heb ik op onderstaande kaarten gebruikt, zo leuk in combinatie met het bijpassende papier.




Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen!! Bedankt voor de vele lieve reacties op mijn vorige post!

Fijn weekend!!

Groetjes Judith

13 opmerkingen:

  1. Wowww wat zijn ze gaaf!!! Hollandser kan bijna niet, maar heel erg mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaartjes, Judith! Zien er echt gezellig uit. Maak je ze alvast voor de fair?

    Fijn weekend en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je graag met deze mallen werkt ze zijn ook superleuk en altijd gezellig samen met een vriendin....doe ik ook regelmatig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt erg leuk geworden! Mooi Hollands! wat een egzellig sfeertje stralen ze uit!
    Fijn weekend!
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Judith in deze hollandse sfeer, leuk afgewerkt hoor! Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk, helemaal Holland!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt Hollands op zijn best, leuk zijn ze geworden!
    Heerlijk om zo even een avondje samen creatief te zijn.
    Fijne avond.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaartjes Judith!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Hollandse kaartjes!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke holland kaarten, prachtig.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat eem heerlijk oerhollandse kaartjes

    Een fijne zondag
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Escht Hollands, ik vind ze zo leuk!

    Groetjes en een fijne Zondag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!