zondag 4 maart 2012

Tuin en Lente fair 2012!!

Al jaren creatief bezig....



Uiteindelijk  toch besloten om er wat mee te gaan doen
Zo is Loods83 ontstaan
Van het een kwam het ander 
En nu is dan het idee ontstaan om een tuin fair te organiseren
Het is niet alleen bij een idee gebleven
Nee we zijn al druk in voorbereiding
Samen met Jacqueline, Miranda en Jenita zijn we enthousiast aan de slag gegaan
De datum staat al vast:

21 april 2012
11.00 - 16.30 uur



We hopen dat het een succes gaat worden!!!
Aan ons zal het niet liggen
Wij zorgen voor handgemaakte en brocante producten
En natuurlijk zal de koffie en thee klaar staan
Mocht je in de buurt wonen, weet dat je welkom bent
Woon je niet in de buurt ook dan ben je natuurlijk van harte welkom!!




 Neem ook een kijkje bij Jacqueline en.Miranda.

Fijne dag!!

Groetjes Judith

15 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk! Nu maar hopen dat er veel mensen op af komen... Mijn post is wel geplaatst, maar ook vandaag heeft Blogger weer kuren en staat mijn nieuwste post nog niet bij jullie in de side-bar.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Judith, dat gaat vast helemaal ged komen! Het was die dinsdagmiddag al heel gezellig...Je hebt de folder trouwens heel mooi gemaakt! Leuk dat het zo goed samenwerkt en ik spreek je gauw weer!Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, zeg. Ik weet niet of het lukt , maar ik zet het wel in mijn agenda.
    Veel succes bij de voorbereidingen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk initiatief...jammer dat ik niet in de buurt woon.....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ontzettend gaaf idee!!! Heel veel succes!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las dit ook bij Miranda....
    Wat een gaaf initiatief....tuurlijk gaat dat een succes worden en tuurlijk kom ik ook langs.
    De datum al in m'n agenda geschreven hoor.
    Fijne zondag nog verder.
    Groetjes. Trudie/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik ga zeker proberen langs te komen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk idee alvast veel succes met de voorbereiding.
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes met de voorbereidingen! Heel leuk idee!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh super! Het komt voor jullie al steeds dichter bij; jullie hebben het er al zo lang over. Kan me voorstellen dat dit heel gezellig gaat worden!
    Veel succes groet christel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tuurlijk word het een groot succes dat kan niet missen met 4 enthousiaste dames. Jammer dat het niet in de buurt is anders was ik even komen kijken.
    Fijne week, groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes met de voorbereidingen, jammer dat ik niet in de buurt woon.....!!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee! Als ik in de buurt ben-> wie weet!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Ik wens je heel veel succes!! Helaas woon ik wat ver weg, anders was ik zeker komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!