vrijdag 13 april 2012

Aan het werk....

Het lukt me momenteel niet om op jullie blogs een berichtje achter te laten.
Hopelijk na de 21ste weer meer tijd hiervoor....

Vorige week vrijdag 's avonds gezellig met mijn moeder aan de slag geweest voor de tuinfair.
Afgelopen week ook weer heel wat gemaakt, geprijsd en gelabeld. Tjonge wat een klus zeg zo op het laatst allemaal nog.

(Wat een prachtig tafelkleed hé, die heb ik al jaren en gebruik ik vaak voor zulke klusjes...)

Het was een gezellig avond!!

De mannen waren buiten aan het werk in onze tuin. Die hadden het heel wat zwaarder.....
Het bruggetje moest de tuin uit, en ja die is echt niet te tillen. Dus maar zagen en zo is hij uiteindelijk in kleine stukken afgevoerd.....

Ze zijn momenteel zover in de tuin dat er morgen gestraat kan worden. Eindelijk is het "opbouwen" in de achtertuin begonnen.

Hieronder nog een sneak peak van een aantal gemaakte producten......



Morgen ga ik een dagje met Jacqueline op pad. We gaan naar het art specially event in Zeist. Daarnaast willen we nog naar de Ikea in Utrecht en ik heb daar in de buurt bij iemand een kaartenstandaard gereserveerd, die we op gaan halen. Dus een druk dagje.....

Allemaal alvast een fijn weekend gewenst!!

Groetjes Judith

10 opmerkingen:

  1. Oh Judith, wat een drukke bezigheden. Ik zie er echt naar uit! Heb een logeeradresje bij familie.
    Veel succes en plezier bij de voorbereiding. En als je niet meer blogt: Tot zaterdag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer helemaal bij gekletst op deze manier:) Morgen veel plezier!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Druk voor het goede doel en leuk dat het al zo opschiet zeg.
    Ik hoop dat je wat meer zon krijgt de komende week, kun je lekker in de tuin aan de gang.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de 21e schiet inderdaad al lekker op, ik duim nog steeds voor mooi weer dat zou toch heerlijk zijn!
    succes in de tuin en morgen veel plezier, heerlijk zo'n dagje!

    fijn weekend,
    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja...morgen tussen de drukte door ook nog op pad..hoe bedenken we het! maar ja...die stempels hè!Ik heb er heel veel zin in! Morgen kletsen we gezellig bij en dan op naar de fair! Die zeepkettingen zijn mooi geworden zeg! geweldig!
    Tot morgen! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit zover!! Veel plezier morgen....weet je zeker dat je dat allemaal in één dag gaat lukken??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het gaat vast heel gezellig worden!
    groetejes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt zelfs de hulptroepen ingeschakeld ;) Het is inderdaad allemaal erg veel werk, maar wel erg leuk om te doen. Nu maar hopen dat het weer ons niet in de steek laat... Heel veel plezier morgen, ik hoop dat jullie goed slagen!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg gezellig al de foto's.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig klussen! zowel binnen als buiten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!